torsdag 17 april 2008

Förkyld

När jag satt i biblioteket i måndags började jag plötsligt känna mig febrig och täppt i näsan. Precis som jag misstänkte var det upptakten till en rejäl förkylning. Både igår och i förrgår var jag helt sängliggande men idag känner jag mig ganska pigg. Tyvärr har det inte funnits någon läsk hemma varför jag inte har uppdaterat bloggen. Idag ska jag försöka ta mig iväg till någon butik för att inhandla lite läskedryck så jag återkommer senare idag med en recension.

/Läsken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sätter vårt sista hopp till dina kunskaper...
Försöker desperat få reda på namnet på en läsk som fanns på nittiotalet, vi är är nästan hundra på att det var schweppes som låg bakom den. Den smakade iaf exakt så som loka himalaya high luktar, det var så frågan dök upp...
Tror att den försvann runt -98, plus minus ett par år. Vore guld värt om du hade något tips! //Tre vänner som håller på att bli tokiga på det här...

Kim sa...

vilken rolig blogg. Jag gillar´n!